Analityka - CRM
Moduł, dzięki któremu możemy analizować uporządkowane dane odnośnie sprzedaży, pozyskiwania leadów czy klientów, które zostały wprowadzone w systemie CRM. Wszelkie statystyki wyświetlane są w formie graficznej, wykresów słupkowych, na których w szybko i jednoznaczny sposób można uzyskać niezbędne nam dane z wybranego okresu, czy spełniające określone wymagania wyznaczone przez filtry. Filtry bazują na:
- kategorii
- widoku (w trakcie, wygrane, przegrane - dotyczy leadów)
- można sortować po wybranej grupie kontrahentów
- możemy sortować dane po wybranym handlowcu / pracowniku
Dane objęte powyższym filtrowaniem i obsługiwane przez moduł, to:
- Ilość szans sprzedażowych
- Wartości szans sprzedażowych
- Ilości sposobów pozyskania
- Ilość typów kontaktów
- Pozyskanie kontrahentów przez handlowców
- Wartość zamówień
- Liczba zamówień
Odpowiedni dla systemu:
- Imperial CRM
- Imperial ERP