CMS - Okno - Livechat (konsultant - klient)

Okno umożliwia dodanie na stronie czatu online dla odwiedzających, dzięki czemu można prowadzić obsługę Klienta w czasie rzeczywistym. Do czatu możemy podpiąć konsultanta, który będzie prowadził rozmowy, np. pracownik wydelegowany specjalnie do tego zadania.


Czat umożliwia przesyłanie wiadomości tekstowych, załączników w postaci plików i screenów bezpośrednio z systemowego schowka.


Po stronie konsultanta istnieje możliwość przekazania sprawy innemu pracownikowi, np. do działu technicznego itp. Konsultant ma także możliwość korzystania z szablonów wiadomości / odpowiedzi, które można dodać do systemu i podzielić na odpowiednie kategorie. Przy sklepach internetowych konsultant ma także możliwość szybkiego odnalezienia danego linku do produktu i przekazania go na czacie.

Odpowiedni dla systemu:

  • Imperial CMS
  • Smart Imperial CMS
  • Imperial eCommerce
  • Imperial GOV