CMS - Okno - Livechat (konsultant - klient)
Okno umożliwia dodanie na stronie czatu online dla odwiedzających, dzięki czemu można prowadzić obsługę Klienta w czasie rzeczywistym. Do czatu możemy podpiąć konsultanta, który będzie prowadził rozmowy, np. pracownik wydelegowany specjalnie do tego zadania.
Czat umożliwia przesyłanie wiadomości tekstowych, załączników w postaci plików i screenów bezpośrednio z systemowego schowka.
Po stronie konsultanta istnieje możliwość przekazania sprawy innemu pracownikowi, np. do działu technicznego itp. Konsultant ma także możliwość korzystania z szablonów wiadomości / odpowiedzi, które można dodać do systemu i podzielić na odpowiednie kategorie. Przy sklepach internetowych konsultant ma także możliwość szybkiego odnalezienia danego linku do produktu i przekazania go na czacie.
Odpowiedni dla systemu:
- Imperial CMS
- Smart Imperial CMS
- Imperial eCommerce
- Imperial GOV