SIRIT Poland

Platforma do obsługi klientów B2B

O marce

SIRIT Poland od 20 lat działa na rynku Europy Środkowej i Wschodniej jako jedyny, oficjalny dystrybutor włoskiej marki SIRIT, producenta armatury pneumatycznej do układów hamulcowych oraz części zamiennych.

 

Produkty SIRIT wykorzystywane są z powodzeniem i gwarancją bezpieczeństwa w samochodach ciężarowych, autobusach, naczepach przemysłowych, pojazdach rolniczych, a kontrahenci naszego klienta mogą zamawiać towar w oparciu o procesy systemu kanban.

 

Firma o tak rozbudowanych kanałach dystrybucyjnych potrzebowała nowego systemu do zamówień B2B, który byłby w pełni dopasowany do ich procesów obsługi klientów i logistyki. Z tym wyzwaniem zgłosili się właśnie do nas.

sirit

 

 

 

 

 

Wyzwania i cele

System do zamówień B2B dla firmy SIRIT Poland miał służyć przede wszystkim do zarządzania magazynami klientów, zamówieniami oraz dostawami.

 

Najważniejsze dla nas było, aby system został dopasowany do standardów i procesów logistycznych, tak by spełniał wymagania biznesowe i klient nie musiał reorganizować pracy przedsiębiorstwa oraz współpracy z kontrahentami.

 

Platforma B2B wspiera również wdrożone przez naszego klienta procesy kanban, dzięki czemu klienci SIRIT Poland, mogą składać zamówienia na biężaco, bez potrzeby utrzymywania dużych nadwyżek magazynowych i mrożenia kapitału w towarze. W tym celu jedną z funkcji jaką wdrożyliśmy jest umożliwienie kontrahentom stałego podglądu do aktualnych stanów magazynowych naszego klienta.

 

Ważną funkcjonalnością jaką musieliśmy wdrożyć była integracja naszej platformy do zamówień B2B z dotychczasowym systemem sprzedażowo-magazynowym Subiekt GT, wykorzystywanym przez klienta. Integracja przebiegła pomyślnie, dzięki czemu wymiana danych między systemami usprawniała codzienną pracę firmy.

 

Dodatkowo skupiliśmy się na wdrożeniu intuicyjnego i prostego w użyciu panelu zamówień, aby kontrahenci SIRIT Poland bez trudu korzystali z nowego systemu.


Korzyści dla klienta

  • Nowy system do zamówień B2B, dzięki swojej intuicyjności poprawił komfort użytkowania przez kontrahentów firmy
  • Kontrahenci współpracujący z SIRIT Poland zyskali szybkie narzędzie do składania nowych zamówień
  • Integracja naszego systemu z Subiekt GT, usprawniła pracę przedsiębiorstwa i umożliwiła automatyczną wymianę danych między systemami
  • Wdrożenie angielskiej i włoskiej wersji językowej systemu umożliwiło obsługę klientów z wielu regionów
  • Kontrahenci firmy mogli kontrolować swoje stany magazynowe w systemie oraz mieli podgląd do stanów magazynowych SIRIT Poland, co ułatwiło zarządzanie sprzedażą i zatowarowaniem
  • Kontrahenci w swoim panelu mogli w szybki sposób sprawdzić historię zamówień, dostaw oraz ich statusy
  • Klient zyskał nowoczesne narzędzie, dzięki któremu mógł zarządzać produktami, stanami magazynowymi i zamówieniami

Informacje o realizacji

Dla naszego klienta wdrożyliśmy nową platformę B2B, która dzięki swoim funkcjonalnościom i intuicyjności usprawniła i zautomatyzowała wiele procesów zarówno po stronie SIRIT Poland jak i ich kontrahentów.

 

Podczas realizacji skupiliśmy się na dopasowaniu naszego systemu do standardów logistycznych i obsługi klienta panujących w firmie, tak aby oprogramowanie wspierało użytkowników w codziennej pracy, bo to było dla nas prawdziwym gwarantem sukcesu.

 

Platforma B2B, którą wdrożyliśmy jest oparta o nasze oprogramowanie Imperial, a wiele funkcjonalności, których potrzebował nasz klient posiadaliśmy już w ramach systemu, co obniżyło koszty wdrożenia, a my mogliśmy skupić się na dostosowaniu jedynie poszczególnych funkcji pod specyfikę firmy.

Przykładowy design

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!



Zapytaj nas