Sollux Lightning
Wdrożenie systemu ERP
O marce
Sollux to branżowy lider e-commerce w Europie i polski producent nowoczesnych lamp, kinkietów i żyrandoli, który oferuje praktyczne i efektowne rozwiązania oświetleniowe. W ofercie firmy znajdziesz lampy wiszące, podłogowe, kinkiety, plafony, lampy dziecięce oraz eleganckie żyrandole.
Wszystkie produkty są wykonane z wysokiej jakości materiałów i wykorzystują sprawdzone technologie. Bogaty katalog rozwiązań pozwala dostosować oświetlenie do różnych wnętrz i osobistych gustów.
Sollux to firma, która tworzy różnorodne i autentyczne oprawy oświetleniowe we współpracy z polskimi rzemieślnikami. Produkty wyróżniają się minimalistycznym designem i praktycznością.
Wyzwania i cele
Sollux zajmuje się nie tylko sprzedażą, ale i produkcją. Firma działa na wielu rynków i obsługuje wiele kanałów, dlatego potrzebowała zaawansowanych i niecodziennych rozwiązań IT. Dostępne na rynku rozwiązania nie spełniały oczekiwań klienta, dlatego postanowiliśmy zaprojektować wszystko od zera – tak powstał modułowy system do obsługi e-commerce i produkcji.
Dla klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system ERP, który realizuje najważniejsze procesy w firmie. Działa to na 2 płaszczyznach – zarządzanie sprzedażą i produkcją. Wszystko przy tym miało być czytelne i wygodne dla pracowników.
Realizacja wymagała długotrwałej, intensywnej współpracy, wielogodzinnych spotkań oraz konsultacji z poszczególnymi działami firmy i licznych analiz, dlatego zdecydowaliśmy się pracować metodą scrum. Pomimo wyzwań, efektywna komunikacja między zespołami była kluczowym elementem. Poszczególne etapy projektu były konsultowane z klientem i w tym miejscu dziękujemy mu za udaną współpracę!
Serdeczne podziękowania dla całego zespołu Sollux za udaną współpracę przy ambitnym projekcie.
Korzyści dla klienta
- Wygodna obsługa sprzedaży z wielu kanałów – przyjmowanie zamień, kontrola cen, automatyczne wystawianie faktur i innych dokumentów.
- Szybszy i wygodny dostęp do najważniejszych dokumentów – listy przewozowe, faktury, zamówienia magazynowe, dane kontrahentów i wiele więcej! To wszystko jest w jednym miejscu.
- Wygodny dostęp do analiz, podsumowań i zestawień, dzięki czemu szybko można generować dokumenty i optymalizować procesy.
- Kontrola nad działem produkcji – system umożliwia kontrolowanie poszczególnych procesów i je automatyzuje.
- Zarządzanie pełną logistyką firmy w jednym miejscu.
- Lepszy i szybszy przepływ informacji pomiędzy pracownikami oraz klientami, co poprawia organizację pracy i komunikację.
- System działający modułowo, który nadal można rozwijać.
- Pełna integracja systemami zewnętrznymi, takimi jak BaseLinker, EPP, JPG, VIES i GUS.
Informacje o realizacji
Nasze rozwiązanie składa się z wielu modułów, które odpowiadają za poszczególne procesy. Jest między innymi moduł pakowania połączony z drukarką, który automatycznie drukuje dokumenty przewozowe i faktury w dziale pakowania, moduł faktur, który generuje dokument na podstawie danych kontrahenta, czy moduł magazynowy, który umożliwia rezerwowanie i sprawdzanie stanów.
Klient o realizacji
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!
Zapytaj nas
Dzięki niemu możemy sprawnie zarządzać sprzedażą, produkcją, oraz magazynem. To rozwiązanie znacząco usprawniło nasze procesy i umożliwiło lepszą organizację pracy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów projektu i polecamy Agendo jako solidnego i strategicznego partnera.
Adam Muzolf
Prezes Zarządu Sollux Lighting sp. z o.o. sp.k.